Om het af te leren - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van katharina veluwen - WaarBenJij.nu Om het af te leren - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van katharina veluwen - WaarBenJij.nu

Om het af te leren

Door: Katharina

Blijf op de hoogte en volg katharina

16 November 2008 | Nederland, Utrecht

Nou, nog eentje dan om het af te leren. Ik ben gisterochtend om een uur of 8 aangekomen. 13 november ben ik vertrokken om kwart over 11 in de avond. Via Buenos Aires ben ik in meer dan 10 uur naar Atlanta gevlogen. De beveiligingen zijn overal even vervelend. Ik had wederom 3 stoelen tot mijn beschikking en heb met mijn knallende koppijn geprobeerd om te slapen wat dan ook mislukt is. Wat ook kwam omdat er een groep Nederlanders rond mij zaten die ook zo uit Spanje hadden kunnen komen. In Atlanta 2uur de tijd gehad om over te stappen met een shuttle vlucht naar JFK in New York, binnen 2uur was ik daar. Nu maar wachten dat de 6 uur tussentijd voorbij zouden gaan, even wat lezen, in slaap sukkelen en wat eten.

Ik had intussen wel weer een tijdverschil ten opzichte van Argentinië. Het vliegveld was niet zo groot als in Atlanta dus ik was zo uitgewinkeld. Eenmaal in het vliegtuig dat helemaal vol zat op naar de volgende 9uur vliegen, ik was in ieder geval wel gewend om lange reisdagen te maken. Ik zat naast een Nederlands stelletje en we hebben bijna de gehele reis zitten kwebbelen (is in mijn geval niet zo moeilijk). Eenmaal op Schiphol duurde het nog even voor de bagage kwam, ik ben opgehaald door Melanie en Arno en we zijn naar mijn schoonzus gereden voor de koffie, de cadeau's afgegeven en ben toen lekker naar huis gereden. Thuis aangekomen kon ik eerst over de balonnen heen stappen die in mijn gang lagen, in mijn huiskamer hingen de slingers en op de deur een plaat dat ik Sara had gezien. Een boeket met rozen. Erg leuk binnen komen, ze liggen en hangen er nog steeds, lekker voetballen (of je nek breken).

Ik ben ook nog even naar mijn ouders op bezoek geweest en ben gister redelijk op tijd naar bed gegaan, vanmorgen lekker doorgeslapen en nu ben ik als het goed is, door de jetlag heen. Ben net bezig geweest om de foto's bij het dagboek te plaatsen, als het goed is zijn er nu enkele te zien. Ik dank een ieder die hieraan heeft willen meewerken, door terug te mailen, zodat ik het geheel straks als dagboek kan laten uitprinten en dan een aandenken heb aan mijn 50ste verjaardag. Die dag is/was heel speciaal voor mij.

DANK, DANK

Katharina

  • 16 November 2008 - 21:33

    Katharina Van Veluwen:

    Ha Katharina,

    Welkom thuis en slaap lekker.
    Ik heb genoten van je reisverslagen.
    Tot gauw,

    Ineke

  • 17 November 2008 - 07:35

    Kirsten:

    Welkom thuis !
    Ik zie je bij Floris.....

  • 18 November 2008 - 09:58

    Audrey:

    Jammer dat we nu geen reisverslagen meer van je kunnen lezen. Moeten we even afkicken hihihi. Maar ook fijn dat je weer heel huids thuis bent. Meid, ja ondanks je 50lentes, blijf je een meid voor ons ;) geniet nog lekker na en tot gauw.

    Raymond en Audrey

  • 18 November 2008 - 11:10

    Joke:

    Ik zal het nog gaan missen, die verhalen die ik 's morgens als eerste las.
    We spreken binnenkort weer eens af.

  • 19 November 2008 - 18:10

    Maria:

    Welkom in de wereld van 50+
    Blij dat alles ok is - maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2008

Om het af te leren

13 November 2008

Laatste loodjes

11 November 2008

Toch niets te doen

10 November 2008

Zuidelijkste stad van de wereld Ushuaia

08 November 2008

Weer terug in El Calafate
katharina

Actief sinds 15 Okt. 2008
Verslag gelezen: 1111
Totaal aantal bezoekers 7242

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2008 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: