Toch niets te doen - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van katharina veluwen - WaarBenJij.nu Toch niets te doen - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van katharina veluwen - WaarBenJij.nu

Toch niets te doen

Door: Katharina

Blijf op de hoogte en volg katharina

11 November 2008 | Argentinië, Ushuaia

Dit bericht hadden jullie nog niet gehad hè. Maar het is inderdaad zo dat ik ffkes niets te doen heb. Het vliegtuig naar Buenos Aires vertrekt pas om 18.00 in plaats van 16.00uur. Dus we zijn vanmorgen boven Ushuaia gaan vliegen, weer was helder en het was een erge leuke vlucht. De boot waar Francios en Jopie mee zouden vertrekken gistermiddag om 16.00uur ligt nu nog steeds in de haven. Van de 10 dagen Antarctica worden het er nu dus 9. Ben net bij tante Sara gaan eten (ik weet ook niet waarvoor) ben er al meer geweest, het eten is erg lekker. Gister een broodje Lomo met bacon, ei en papas fritas gegeten, gisteravond alleen een broodje, ik had mijn maaltijd al binnen. Net de spinazieraviloli met warme kaassaus opgepeuzeld. Vanmiddag krijgen we in het vliegtuig wel weer een klein hapje. We zullen straks ook wel weer tijdsverschil krijgen omdat het in Buenos Aires een uur later is.

Ushuaia is een stadje waar je niet te lang moet vertoeven. Als je geld uit de automaat wilt tappen, mag je niet meer dan 300 pesos (+/- € 80 )pinnen en dat moet je dan 3 maal doen want dan heb je ook gelijk de daglimiet, er staan lange rijen voor de bank. Waarschijnlijk hebben we daar een dag extra voor hier, om je geld te kunnen tappen. Men is hier absoluut niet berekend op het grote toerisme, terwijl hier alle boten naar Antarctica vertrekken. En geloof me, er gaan er meer dan je denkt. Eergister zijn er 4 vertrokken.

Net geprobeerd om wat cadeau´s te kopen, maar het is nog erger dan het delftsblauw aan Scheveningen. Het nadeel is dat ik nu nog een vlucht heb waar ik maar 15kg mee mag nemen. Ik zit hier volgens Argentijnse begrippen al boven, terwijl ik in Nederland er net onder zat. Hopen maar dat we een groepincheck kunnen hebben net als de eerste vlucht. Anders wordt het behoorlijk bijbetalen, en dat terwijl ik niet eens iets extra meeneem. Ik ben mijn familie zeer dankbaar dat zij mij eraan herinneren dat de vakantie bijna voorbij is. Ik had nl. geen benul meer van de tijd. Is goed hè.
Zal me morgen of overmorgen nog wel melden, na de tangoshow.

Klem Katharina

  • 11 November 2008 - 18:33

    Rini:

    Dag Katharina, Je was jarig op 1 november jl. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd je een mailtje te sturen op die dag maar om de een of andere reden kan ik plotseling geen mail meer versturen. Ontvangen gaat gewoon door. In die mail had ik je uitbundig gefeliciteerd en gevraagd of je Sara ook had gezien. Dat is nu natuurlijk allemaal achterhaald. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad op 1 november en hoop dat je nog vele verjaardagen mag meemaken. Groetjes, Rini

  • 12 November 2008 - 10:44

    Maria:

    Zo, 1 november is voor altijd als Katharina genoteerd op mijn verjaardagskalender - ik was zo overtuigd dat zal ik niet vergeten maar toen begon ik te twijfelen was het nu.....31 oktober - 2 november etc...Gisteren zei mijn zoon, Vietnam is precies al zolang geleden... Ik ben nog geen 3 weken thuis! Ik merk dat je het goed hebt en alles is anders op reis hé - geniet er nog van en jou kennende zal je wel foto's hebben. Groetjes uit het Belgiqueske - maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2008

Om het af te leren

13 November 2008

Laatste loodjes

11 November 2008

Toch niets te doen

10 November 2008

Zuidelijkste stad van de wereld Ushuaia

08 November 2008

Weer terug in El Calafate
katharina

Actief sinds 15 Okt. 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 7242

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2008 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: